twitter
rss

ДЕДА МРАЗ У СВЕТУ МАШТЕ
Мс Јелена Стошић



Деда Мраз - ________________________
Бака Мраз - ________________________
Добра вила - ________________________
Зла вила - _____________________
Снешко Белић - __________________________
Мали Принц-  ________________________
Пепељуга- ______________________
Јунак (јуначка песма)- ________________
Алиса у земљи чуда- ___________________
Плави зец- ___________________________
Ружно паче- __________________________
Трнова ружица- __________________________
Мрав добра срца- ___________________________
Црвенкапа- __________________________
Петар Пан- _________________________
Принцеза на зрну грашка- _________________________
Палчица- __________________________________
Мала сирена- ___________________________
Луцкасти (луцкаста песма)- _____________________
Биберче- ________________________________
Аладин- ________________________________
Ивица (Ивица и Марица)- _________________________
Синбад- ___________________________________



                Добра вила: The snow glows white on the mountain tonight,
Зла вила: Нигде стопе, па шта с тим
Добра вила: A kingdom of isolation and it looks like I'm the queen.
Зла вила: У мени ветар дивља, опирем се том.
Добра вила: Heaven knows I tried
Зла вила: Целом душом свом
Добра вила: Don't let them in,
Зла вила: Напусти све.
Добра вила: Be the good girl
Зла вила: да то не сазна се.
Добра вила: Conceal, don't feel,
Зла вила: обуздај га.
Добра вила, зла вила(у исто време): Well, now they know! Е сад се зна!

Добра вила:Let it go,
Зла вила: Сад је крај!
Добра вила: Can't hold it back any more.
Зла вила: Сад је крај,
Добра вила: let it go!
Зла вила: Муке сам прекратила.
Добра вила: I don't care what they're going to say.
Зла вила: Нека буде мраз.
Добра вила, зла вила исто време): The cold never bothered me anyway; Јер зима барем мене не дотиче.

Мали принц:Шта се дешава са вама?
                       Добра вило, шта те слама?
                       Зла вило, суштина се очима сагледати не да,
                       Само се срцем добро гледа.
 Добра вила: Доброта се не исплати на овом свету,
                       Зато желим да нанесем свету маште штету,
                       Желим да осмеси нестану,
                        Да ликови из бајки у свету маште да живе престану.
Мали принц:Ти знаш да са планете Б612 долазим,
                        знаш да поред одраслих особа често пролазим,
                        да одрасле особе не разумеју моје цртеже,
                        да у свој свет беже.
                       Да ли то значи да и ја треба да одустанем,
                        да се предам и да посустанем?
Зла вила: Не мешај се, Принче Мали,
              Одрасли људи нам добра нису дали,
              У нас немају вере,
              Плод маште се више не бере.
              Добра вило, са мном крени,
              Видећеш како је лепо мени,
              У мом свету је стално зима,
               Видећеш колико забаве ту може да има.
Мали принц: Сада ће Деда Мраз доћи,
                         Питам се да ли ће он моћи
                           да осмехе на лица јунака врати
                           да тугу прекрати.
                          Деда Мраза само песмом можемо позвати,
                          Певајмо, јер ћемо га само тако дозвати.
(Сви певају):
Долове и брег
забелио је снег
са саона кроз ноћ
на
ш се чује смех
окићен и плах
наш вранац јури свуд
а звона далек звук
показује нам пут

Еј, звончићи, звончићи
звоне целу ноћ
и остају у сећању
што никад неће проћ'

Звончићи, звончићи
звоне на сав глас
кроз тиху ноћ и читав крај
звоне за све нас

Поноћ већ је ту
за сатом иде сат
и јури вранац наш
и никад неће стат
тихо пада снег
ко перје мек и лак
пријатељ је драг
весели му се свак

Еј, звончићи, звончићи
звоне целу ноћ
и остају у сећању
што никад неће проћ'

Звончићи, звончићи
звоне на сав глас
кроз тиху ноћ и читав крај
звоне за све нас.

Деда Мраз: Хо-хо-хо да ли си звао мене?
                      Чекао сам Баку Мраз да крене,
                     Шта те брине, шта те мучи?
                     Нова година само што није, рукаве засучи!            
Мали принц: Добра вила је постала зла,
                        Осмехе са лица јунака избрисала,
                        Како да вратимо радост и срећу
                        Ја овако да дочекам Нову годину не могу и нећу!
Снешко Белић (шета се између ликова из бајки и свакога вуче за рукав да се игра са њим): Да ли би да правиш Снешка?
                      Ил` нову игру знаш?
                        Изађи сада, молим те,
                        јер волим те, недостајеш ми баш
                        Ми били смо скроз блиски а сада не
                        и дивно је било тад
                        Да ли би да правиш Снешка,
                      не мора да буде Снешко
Ликови из бајки (сви заједно): Одлази
Снешко Белић: Ћао сад
(Да ли би да правиш Снешка: https://www.youtube.com/watch?v=MiiKVW57FbM )

(Снешко долази до Деда Мраза)
Снешко Белић: Деда Мразе, зашто нико да се игра не жели,
                             Зашто се нико доласку Нове године не весели?
Деда Мраз: Добра вила, више добра није,
                      само њена чаролија може да све чини разбије?
Бака Мраз: Чула сам шта се десило и није ми јасно,
                       Зашто је Добра вила зле чини изговорила гласно?
Мали принц: Знам да њено срце не мисли тако,
          Верује ономе што види, и да постане поново добра неће бити лако.
Деда Мраз: Хајде да покренемо маште свет,
                     јунаци, идемо у поноћни лет.
Ружно паче:Волео бих, Деда Мразе
                       да поново прођем маште стазе,
                       али нико са мном да се дружи не жели,
                       моја ружноћа никога не весели.
Бака Мраз:Ти знаш да је твоја душа чиста,
                     Знаш да твоја доброта све обасја када заблиста,
                     Веруј у себе, јер ружан ниси,
                     Погледај, лабуд постао ти си.
Ружно паче: Заиста сам лабуд постао,
                        и нема везе и да сам ружно паче остао
                        и даље верујем у Деда Мраза и одрасти нећу
                        са Малим принцем ћу светом проналазити у људима срећу.
Мала сирена: А шта је са морем, хладније је него пре,
                         Ми немамо где,
                         Како ћемо да прославимо годину нову?
                         Када ће сви да побегну у топлије крајеве и неће да се одазову?
Бака Мраз: Надамо се да ће схватити добра вила
                       Колико су нам и морска бића драга и мила,
                      До тада јави свима,
                      Да њих покреће љубав, а не хладноћа и зима.
Синбад: Могу Малој Сирени помоћи, ако она жели и хоће,
                да са мном пређе седам мора и тако се реши хладноће.
Трнова Ружица: Када се пробудим из стогодишњег сна, шта да радим?
                               Са ким царство без трња и вретена да градим?
                               Када је клетва бачена на мене,
                               и сада још осмех изгубих у овом свету који полако вене.
Деда Мраз: Не мораш ни да утонеш у стогодишњи сан,
                      Важно је да је у твоме срцу светлост, дан,
                     Пази на вретена и трње да клетве не би било,
                      Осмех ће се вратити када нешто буде баш смешно и срцу мило.
Трнова Ружица:  Полако се осмех враћа на лице моје,
                                Не знам како, али видим радости боје,
                               Веровање у клетве је јаче од ње саме,
                               Идемо по Добру вилу, по моје за плакање раме.
Бака Мраз: Морамо да повратимо осмехе свима,
                       Још мало времена до Нове године има.
Принцеза на зрну грашка: Можете ли мени помоћи,
                                                  јер не знам како ћу да спавам ове ноћи
                                     ако ми поново ставе испод свих душека три зрна грашка
                                                  неће бити од сна ни дашка?
Деда Мраз: Знамо да принцеза ти ниси била,
                     да си се само од кише крила,
                     чисто срце ти је помогло да принцеза постанеш,
                     да ли знаш да ћеш до краја живота срећна да останеш?
Мали принц: Ти срцем добро видиш,
                        а тога не треба да се стидиш.
Принцеза на зрну грашка: Хвала Вам много јер ми враћате веру у људе,
                                                 веру да ће све на крају добро да буде.
Бака Мраз: Надам се да више тужних јунака нема,
                      треба да се Нова година дочекује и спрема.
Алиса у земљи чуда: Шта је са мном? Како нема?
                                          Одједном нестаде сан, бели зец треба да се на пут спрема,
                                      Ко ће сада да касни и жури?
                                      Ко ће сада кроз сан да ме прогања и јури?
Деда Мраз: Знам једног ко замена може бити,
                      Знам да неће много лутати да се неће крити.
Плави зец:
Три сам земље прелазио,
и три горе прегазио,
и три мора препловио -
док га нисам уловио.
Плавог зеца,
чудног зеца,
јединог на свету!

Овај зец
зна да свира,
овај зец
зна да плете,
овај зец
ручак кува,
овај зец
кућу мете.
Овај зец
плести уме,
овај зец
жети уме,
овај зец
шити, пити,
и француски говорити
- све разуме!
Плави зец,
чудни зец,
једини на свету!

Ја га хтедох вама дати
да вас мије,
да вам шије,
да вам кроји,
да вам броји,
да вам плете,
да вам мете,
да вам кува,
да вас чува,
да вам пева,
слике шара
и француски разговара.
Плави зец,
чудни зец,
једини на свету!
Алиса у земљи чуда: Али где је тај зец плави,
                                    Да ли већ Нову годину слави?                                      
Плави зец: Ако пријатељи постанемо
                      и овде за Нову годину останемо,
                      лутаћу са тобом, док га тражиш,
                     само да наше пријатељство уважиш.
Алиса у земљи чуда:  Пријатеља никад доста,
идемо на чајанку у земљу чуда да им представим новог госта.
Бака Мраз: Поноћ се ближи, макар мислим тако,
                     Само да поделимо поклоне, остало ћемо лако.
Пепељуга (успаничено): Поноћ! Чаролија ће проћи.
                                             Како ће ме принц наћи, како ће до мене доћи?
                                             Зла маћеха да одем на бал ми дозволила није,
                                             како сада да се љубав сакрије?
Деда Мраз: Ко је рекао да љубав треба да се крије,
                      Наћи ћемо мало чаролије,
                      да срце маћехе добрим учинимо
                      да промене мале начинимо.
Бака Мраз: Чаролија промене може да покрене,
                       да нам љубав поново тече кроз вене.
(Сви јунаци певају):
Baby, I don't know
Just why I love you so
Maybe it's just the way
That God made me this day
Baby, I don't know
Just why I love you so
Maybe it's just the way
That God made me this day
х2

Honey, I hear you
And I feel for you
It won't be too long till
We're back as one again

(Faul & Wad Ad. vs. Pnau- Changes: https://www.youtube.com/watch?v=Cj25UpcBDt0)

Мрав доброг срца:А шта је са нама који у Деда Мраза нисмо изгубили веру?
                                  Предлажем ванредну меру.
                                  Хајде да песмом покренемо срећу
                                  Нема одбијања, нема- не могу, нема -нећу.
Деда Мраз: Како отерати зиму која у срцима влада,
                     Како да се побринемо да свет маште не страда?
Мрав доброг срца: Покажимо да нам зима ништа не може,
                                  да нам је љубав усађена испод коже.
(Сви певају):
Хај напоље момак ко је,
тамо веје бели снег,
видиш онде навеј’о је
читав бедем, читав брег.

Зима, зима - е, па шта је,
ако ј' зима, није лав!
Зима, зима - па нека је,
не боји се ко је здрав!

А шта може зима мени,
шта ми може, шта ми сме?
Нек ми носић поцрвени,
ето то је, то је све!

Зима, зима - е, па шта је,
ако ј' зима, није лав!
Зима, зима - па нека је,
не боји се ко је здрав!

Бака Мраз: Али овде је речи о зими и хладноћи
                      Овако срца да одледите нећете моћи.
Деда Мраз: Важно је да подсетимо људе на тренутке среће,
                      тренутке када прва пахуља на длан слеће,
                      тренутке када сам пронашао тебе,
                      тренутке када сам схватио да ми поред тебе срце не зебе.
Јунак: Лако је њему,
              лако је њему
              да буде такав јунак у свему
              Лако је њему да суче брк
              Лако је њему да буде јак,
              кад је искусни морски вук,
              а не обичан размажен ђак.
Бака Мраз: Јуначе, само мислиш тако,
                    није ни Деда Мраз бити лако,
                    ево, скоро ће поноћ а Добре виле нема
                    без ње не може ни један поклон да се спрема.
Јунак: Лако је њему да буде јак,
              Лако је њему јер није ђак.
Бака Мраз: Од колевке па до гроба, најлепше је ђачко доба.
Јунак: Можда јесте, можда није,
              бежим, ево моје симпатије.
Црвенкапа: Поново Јунак, ни шумом не могу да прођем,
                     до баке никако да дођем,
                      ем имам проблем са вуком,
                      ем са још једном муком.
Деда Мраз: Коју муку са унаком мучиш?
                      Зар и ти ниси ђак и требало би сада да учиш?
Црвенкапа: Можда би требало, али да учим не могу,
                        Заљубих се, не вежбам више ни јогу.
                      Као да немам циља, лутам шумом до баке,
                      Ваљда сам се заљубила у Јунака и у његове речи јаке.
Ивица: Проблем је што се и Марица заљубила у Јунака,
               па се сада прави храбра и јака.
Црвенкапа: Јао, Јуначе, проблеме нам ствараш,
                       не може тако да се играш и да нам осећања вараш.
Биберче: А зашто се Палчица не заљуби у мене?
                  Него је око срца завила не лед, већ ледене стене?
Црвенкапа: Можда се заљубила а не жели да каже?
                       Можда сама себе лаже.
Палчица: Ко лаже? Истина није.
                   Можда је лепше док се истина крије.
Деда Мраз:  Никада осећања немој да кријеш,
                       после ћеш сузе беспотребно да лијеш.
Аладин: Како од олује да чаробни ћилип покренем,
                како да коло среће на своју страну окренем
                Без Јасмин Нову годину не могу да прославим,
                Да ли неко има телефон да јој се макар јавим?
Петар Пан: Хоћеш да ти помогнем да до Јасмин дођеш?
                     Потребно је само са мном да пођеш.
                     Без ћилима и духа из лампе летећемо ми,
                     Тако ћемо Нову годину дочекати скупа сви.
Луцкасти: А да ли је Добра вила тужна сада?
                   Мислим да је потребно да јој се улије нада.
Бака Мраз: Ако је она пожелела без смеха свет,
                      доделићемо јој жеље цвет.
(Сви певају):
Je veux d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur
Ce n'est pas votre argent qui f'ra mon bonheur
Moi j'veux crever la main sur le coeur, papalapapapala
Allons ensemble, découvrir ma liberté
Oubliez donc tous vos clichés, bienvenue dans ma réalité
.

Добра вила: Ко ме зове? Шта вам треба?
                     Доброта је нестала са нашег неба.
                     Шта вам треба? Ко ме зове?
                     Зовете да би дочекали још неке године нове?
Луцкасти: Добра вило, хтео бих да постанем сребро!
Добра вила: Луцкасти, бојим се, хладно би ти било!
Луцкасти: Добра вило хтео бих да постанем вода!
Добра вила: Луцкасти, бојим се, хладно би ти било!
Луцкасти: Добра вило, хтео бих да сам твој ђердан од злата!
Добра вила: Можеш! Склопи ми руке око врата!
Зла вила (долази изнервирана): Шта је ово? Шта је било?
                                                          Да ли се овако нешто од мене крило?
Добра вила: Баш чудно што даљина све бриге развеје,
                      Мога страха више нема
                        Све ме сада насмеје
                        Показаћу шта могу ја и границу ћу прећи, да!
                       Сад одлазим и нек се зна: Слободна!
Добра вила:Let it go,
Зла вила: Сад је крај!
Добра вила: На крилима ветра сам.
Зла вила: Сад је крај,
Добра вила: let it go!
Зла вила: Без суза идем, знам.
Добра вила: Овде сам и остаћу.
Зла вила: Нека буде мраз.
Добра вила, зла вила исто време): The cold never bothered me anyway; Јер зима барем мене не дотиче.

(Сад је крај (1:31): https://www.youtube.com/watch?v=pUWn-MDmj90 )

(Зла вила одлази своји путем љута. Пресреће је Снешко Белић)
Снешко Белић:  Да ли би да правиш Снешка?
                               Ил` да јурцамо у круг?
                               Овде стварно си ми потребна
                               а слика ова сад је једини мој друг
                               јер ја сам увек сам
                               нигде никога
                               док сат ми откуцава
                               Да ли би да правиш Снешка?

(Да ли би да правиш Снешка (0:53): https://www.youtube.com/watch?v=MiiKVW57FbM )

Зла вила: Ма не мора да буде Снешко... (узима Снешка Белића за руку и иду да ките јелку).
Мали принц: Пошто смо сви научили гледамо срцем на ствари,
                          Видим да за Нову годину нико не мари.
                         Ускоро ће поноћ и поклони треба да се поделе,
                         Ујутру деца треба да се веселе.
Бака Мраз: Имате ли неку жељу,
                    па да почнемо ову годину у весељу...

Вилењак 1: Мени лутку белу што уме да спава
Вилењак 2: мени пушку праву да убијем лава.
Вилењак 3: Мени лопту гумену.
Вилењак 4: Мени лук и стрелу.

Трепти звезда плавим оком
на небу високом,
пршти, пршти бела стаза,
ево Деда Мраза

На шубари му снег,
а иње у коси,
отвор'те му широм врата,
поклоне вам носи.

Свима много радости,
игре и песама.
Срећна Нова година
и нама и вама.


Деда Мраз: Поноћ је дошла, куца на врата,
                    Срећну Нову годину ти желе мама и тата,
                    и бака и дека
                    и бата и сека
                      и сви ујаци и све тете
                      са жељом да никада не одрастеш, да заувек останеш дете.

(сви певају)

Нема света ни планете,
где не може стићи дете,
јер све дечје стазе воде,
од игре до слободе.

Цвеће је украс баште,
лептир је укрса цвета,
а деца пуна маште,
деца су украс света.

Лепе песме, тихе тајне,
све љубави дечје сјајне,
нека плану, нек' се роде,
од игре до слободе.

Цвеће је украс баште,
лептир је украс цвета,
а деца пуна маште,
деца су украс света.


Слика преузета са: blog.novakdjokovicfoundation.org

                                
                                             


0 коментара:

Постави коментар